Pogoji poslovanje
SPLOŠNI POGOJI.
Splošni in ostali pogoji poslovanja spletne prodajalne bodi-lepa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)
CENE
Vse cene so izražene v EUR oproščenim DDV-jem,saj smo davčni nezavezanec
Vse cene v spletni prodajalni bodi-lepa.si so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila.
MOŽNOSTI PLAČILA
-Po povzetju : Plačate z gotovino, ko vam poštar dostavi pošiljko oz. ob vaši odsotnosti, vam pustijo obvestilo s katerim pošiljko poravnate na najbližnji pošti. Na pošti vas paket čaka 8 dni.
DOSTAVA
Blago se odpremi v najkrajšnem možnem času. Trajanje dostave je odvisna od načina plačila.
-Če je plačilo po povzetju, se blago odpremi še isti dan ali najkasneje v dveh delovnih dneh.
VRAČILA IN ZAMENJAVE
Če z naročenim artiklom niste zadovoljni, ga lahko v roku 14 dneh vrnete (šteje se od datuma, kadar vaša pošiljka prispe na vaš naslov).
Blago mora biti zapakirano v originalni embalaži, nepoškodovano .Priložiti morate račun, ki ste ga prejeli ob pošiljki ter obrazec za odstopanje od pogodbe (<--- kliknite na besedilo za obrazec) v kolikor želite vračilo kupnine.
Če blago izpolnjuje vse zgoraj naštete pogoje, vam lahko izdelek zamenjamo za drug izdelek ali povrnemo kupnino izdelka na vaš TRR račun, nemudoma oziroma najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh.
V kolikor želite zamenjavo, morate napisati na račun izdelek, ki želite, da vam ponovno pošljemo.
Poštne stroške vračila in potne stroške morebitne zamenjave, krije kupec.
POMEMBNO: Ko vračate pošiljko, ne pošiljajte s storitvijo odkupnine, ker tovrstnih pošiljk zaradi možnosti zlorab, ne prevzemamo!!!
Vrnjeno blago pošljite na naslov:
Damjan Cerkvenič s.p
Spodnje škofije 217a
6281 Škofije
Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine zlati gumb in da se z njimi strinja.
Ob nakupu, morate posredovati naslednje podatke:
-Ime in priimek
-Naslov dostave
-Pošto in poštno številko
-Telefonsko številko (ni obvezno)
-Email
Spletna trgovina zlatigumb.si bo osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
STVARNA NAPAKA
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
NEPREVZETI PAKETI
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka dostavne službe Pošte Slovenije vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe.
V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini.
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo poštne in adminstrativne stroške neprevzetega paketa v skupnem znesku 10 eur. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. Plačilo mora biti izvedeno preko predračuna v roku 3 delovnih dni. Stranke, ki paketa ne prevzamejo in v prihodnosti ponovno oddajo naročilo v naši spletni trgovini bodo morale poravnati plačilo naročenih izdelkov predhodno oz. s plačilom po predračunu (prek upn obrazca ali spletne banke).
POMEMBNO: Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 8 dni od izstavitve. V kolikor račun ne bo poravnan se nastala situacija ureja s terjatvijo.
PRITOŽBE IN SPORI
Zlati gumb spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
zlati gumb se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Zlati gumb lahko po elektronski pošti na budilijepa123@gmail.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.Zlati gumb se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si Zlati gumb prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!